Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ


Με τα παιδιά του site προσπαθήσαμε να συντάξουμε ένα κειμενάκι, να γράψουμε κατι,να σκεφτούμε κάτι αλλά τίποτα…το μόνο που μας σκάει στο μυαλό είναι το παιχνίδι.. είναι το μεγάλο διπλό απέναντι σε έναν μεγάλο αντιπαλο!Αυτο που εμείς οι μεγαλύτεροι το περιμέναμε χρόνια.. πολλά χρονια..παντα μετά από αυτά τα παιχνίδια ήμασταν κατσουφιασμένοι στενοχωρημένοι ,και λέγαμε γιατί ρε πουστη μου εμείς δε μπορούμε να τους κερδίσουμε μια φορά? Πάντα βλέπαμε διαιτησίες να μας γαμανε πάντα βλέπαμε παίχτες μας να φοβούνται την φανέλα τους (παο-οσφπ-αεκ) πάντα  μας ζάλιζαν τα αρχίδια τα ραδιόφωνα οι τηλεοράσεις για τους μεγάλους της Αθηνάς για αυτούς που διέλυσαν το ελληνικό ποδόσφαιρο… με τα χιλιάδες πρόβατα να τους ακολουθάνε και να χαίρονται για τα πέτσινα πρωταθλήματα τους.. και τις  δήθεν πορείες τους.. Να τα χαίρεστε   και βάλτε τα εκεί που ξέρεται.. εμείς ακόμα μεθυσμένοι από αυτό το διπλό.. γιατί γουστάρουμε ρε που κάποτε θα έχω να λέω στον πιτσιρίκα μου ξέρεις κάτι ο Λεβαδειακος στα δικά μου μάτια είναι μεγάλος.. Γιατί μου έχει χαρίσει πολλές λύπες και λίγες χάρες.. Αυτές τις λίγες  χαρές όμως με έχει κάνει να κλάψω από ευτυχία..

Γι’Αυτό είμαστε ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ..

Γι' Αυτό δε θα γίνουμε γενίτσαροι  ποτέ

ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ



ΥΓ: To Σάββατο παίζουμε με τον γαυρο… Δείξτε τον ίδιο ζήλο, την ιδία μαχητικότητα όπως έχετε κάνει σε όλα τα παιχνίδια μέχρι τωρα. Βουλώστε τους τα στόματα επιτέλους και μην τους δώσετε τροφή για αρνητικά σχόλια.. ήρθε η ώρα να απαλλαχτούμε από την ρετσινιά που μας κληρονομήσατε ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟ… είμαστε περήφανοι που είμαστε μόνο Λεβαδειακός..



ΥΓ:Μην τους δώσετε εισιτήρια..ειναι ευκαιρία να το γεμίσουμε μόνοι μας…

θΥΡΑ 1 - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ




Τι να μας πουν οι οπαδοί που τοπικά δεν έχουν δει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: